Julhelgen!

Lite kvick summering i pausen av körslaget. (Som för övrigt ÄNTLIGEN börjat igen!!)
Haft en mysig jul, vilken känsla att få vara tre om att planera allting.
Allt blir annorlunda när man har en HELT fantastisk familja att fira med!

Kvällen innan julafton blev lilleman dålig i magen.
Höll i sig ända till juldagen så det blev ingen julmat för honom, utan mycket sovande och så.
Julaftonskvällen var det "jubileum" i fanbyn.
Julaftonsmorgonen bjöds det på tomte och tillhörand julklappar hos pappa och anneli och sedan frukost hos farmor med alla.
Myys.

Sedan for vi till hackås, efter lite stök kom alla Roberts syskon med respektive och barn och grejjer.
Jättetrevilgt och massa god mat!
Lyckade julklappsbyten blev det med,
jag fick massa fint!!
I hemlig julklapp fick jag klapp av Roberts äldste brors fru, ingalill. Ett fågelbord som (förhoppningsvis) glädjer de små flygande krakarna inom kort.

Fick så fantastiskt fina julklappar av robert! (Av ALLA men Roberts var extra mmm... Fick mer än jag kunnat drömma om!)
Skriver rimmen jag fick och sen under vad det var i paketet...!

När du känner dig lite frusen
värm då upp denna på högsta effekt
Detta kommer att göra susen
efter att det kalla stället du täckt
God jul mamma önskar Skrotas
*Vetevärmare :)

Det är ju inte så att jag tycker att du är ful
tvärtom, jag vill att du ska glänsa lite extra i jul
så jag fick ett av dem där rycken
och sprang ut och köpte dig några...
God Jul Mari önskar Robert
*Efwa Attling halssmycke

På kalla golv är dessa sköna att sätta på
men missförstå inte detta för då
kan det verkligen galet gå
konstiga sexualvanor du kan få

God Jul Mari önskar Robert
*Duntofflor

Vill du få en härlig fukt
och samtidigt en behaglig lukt
lyd då mig
och tveka ej
att använda denna produkt

God Jul Mari önskar Robert
*Bodyshop Body butter Jordgubb    mmmmm..... :P

Med denna i din hand
som vibrerar ibland
då får du känna välbehag
och kan njuta i fulla drag
teknik och elegans
i kontakt med valfri instans

God jul Mari önskar Robert
*En MOBIIIL!!!

Knåda knåda knåda
men inte ni båda
lägg er bara ner och njut
så skall era kroppar få ett lyckligt slut

God jul Mari och Robert önskar Tomten
*Massage!!



Mitt rim till Robert:
Min älskade, min karl, mannen i mitt liv
du har ramlat in i mitt hjärta med storakliv
jag något speciellt dig ville ge
något där en vän kan följa me?
Kanske ser detta inte mycket ut
men jag lovar, det är allt annat än "rödtjut"!
Någon stans i denna butelj
finns något att göra en helg.
Det ögat inte först ser
kanske måste sökas mer?
Svaj, single malt och spya på däck
jaa, dagen efter kommer ni va helt väck!
barnfri, sambofri, friheten är din
bara du minns att du är min BARA min!
Så fixa bara trippen så är allting klart
och lova mig, ha det alldeles underbart!

God Jul Robert önskar Mari
*Whiskykryssning


Det sista paketet jag fick var STORT!
Och inte stod det någon avsändare på det... Bara "God jul Mari"
Jag vågade knappt öppna det, och ALLA satt tysta och tittade spännt när jag öppnade...
Var beredd på att det skulle hoppa upp en gubbe eller något, men det gjorde som aldrig det...
Där låg...: Ett extra säte till Roberts skoter!!
Så nu SKA jag också följa med på alla turer!
JIIIIHAAAA vad glad jag blev! :D
Tack ALLA!

Vincent och Paulina kom strax när alla började droppa av.
Jättekul att vi fick lite mys med dem på julafton med!
Fick superfint bäddsett och en flaska vin som såg kalas god ut!
Goingar!!

Blev tidig (??) kväll men för mig var det måååånga timmar för sent!
Hela juldagen gick åt till sova och mys, klev inte ur pyamasen en gång!!



Idag Annandagen har jag tvättat och dammsugit och grejjat.
Bakade en omgång bullar mitt på dagen och sen gick vi till pulka backen för att inviga lillemans nya kälke som han fick av tomten.
Agnes, Lena och Henke kom förbi en stund, vi käkade frukt och lekte lite.
Lena och Agnes kommer nog tillbaka i morgon skulle jag tro.
Mina gotjejer!!



Tack alla för en jättebra jul!!

Ska gå och kika på fäbodjäntan nu tror jag... Hehe
Vi diskuterade den tidigare så nu måste det faaan bli av!

God Natt Busar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0