23 år idag!

Och vilken dag sen! :)
Fått fira med många av mina underbara vänner!
Dagen började med mys med Robert, sen träffade jag Ylva och vi gick på stan och grejjade på.
Blev tvungen att unna mig själv lite smågrejer med, bland annat ett par skor och en ring. *GRATTIS JAG!*
Hanna kom, och sen momma och Nisse.
Fick en skärbräda/ostbricka av momma och några lotter av Björn, som jag för övrigt vann 5 kronor på! ;)
NÄSTAN storvinst!
Antar att den kommer ett annat år...
Sen vet jag inte vad NI kommer göra på lördag, men JAG ska i alla fall gå på Robert Wells!
Robert gav det till mig i födelsedagspresent, och det verkar vara INKLUSIVE middag och transport...
Alldeles för bra för att vara sant!

Efter svullmiddag så gick jag, Hanna, Tommy och Robert till Bowlinghallen och rullade lite klot.
Rackarns vad dålig man är!!
Robert vann, med typ 5000 poäng över mig. Ah, för att va ärlig, gjorde Hanna och Tommy det med.
Mhm, Mari kom sist. Igen!

Nu ska jag ta och lägga mig.
Skänker varma goa kramar till alla som har tänkt på mig idag, speciellt du Karin, som mitt i ditt eget elände tänker på MIG!

Ni är bäst!

All kärlek /M

Kommentarer
Postat av: veronica

GRATTIS på din dag!!!...

sorry att ja va off idag men ja jobba juh...

kramar

2008-07-10 @ 00:01:08
URL: http://ztumpan83.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis! Lite så här efteråt :-)

2008-07-17 @ 05:46:30
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0