Så j*vla mycket semester!

Mhm!
Ni ska bara veta vad skönt det känns...
Känns typ som att jag har tagit studenten eller nåt!!
I LOVE IT!

Nu ska jag mysas med mina pojkar i flera veckor!

Måste bara få säga att jag tycker det är bra gjort av Agnes att kommentera min blogg...
För det första att hon ens läser den...
För det andra att hon lan SKRIVA på datan!
De små växer upp alldeles för fort...

Har en massa bilder som jag hade velat lägga upp, men jag orkar f*n inte nu!
Nu ska jag äta lite chips och tänka snälla tankar om alla de som är på stråket ikväll.
(Fan vad ni alla kommer må så OTROLIGT dåligt i morgon! HAHA!)
på nåt sätt måste jag ju försöka få suget att gå över...

Fäviken... Mhm, det hade varit skoj.
Men Mari är fattig och har fullt upp! :(

Bye my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0