Buääääh!

Min pojke åker iväg i morgon och blir borta en HEL vecka!
Fick frågan idag; "Vilken av er kommer sakna den andra mest!?"
Och jag LOOOOVAR att det blir jag!
Elias ska ju få åka ner till momma (min mamma) med moster Sofie och Robin.
De kommer ha fullt upp med bad och lek och husvagnssovning och glass inköp och grejjer.
Medan jag ska... jaaaaa.... JOBBA!? Mhm...
Vill också med ju!
Men snart har vi semester tillsammans, Elias då åker vi ner bara du och jag! :D

Har fortfarande inte laddat in bilderna från förra helgen... Men he bli väl!

Ja du Josse, nu har jag bloggat i alla fall.
Ska packa det sista till resan nu!

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Josse

Glad jag blir, nu är det bara att fortsätta:)

2008-06-12 @ 21:32:35
Postat av: Marie

Hur går det utan lillkillen?! Tomt?!

2008-06-14 @ 23:02:58
URL: http://www.nogg.se/armie86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0