Faan så länge sen jag skrev!

Joo, helt galet!
Vet knappt vad jag gjort ens, så jag lägger in de bilder jag har tagit och skriver lite om dem istället!

Månadens bild:
Mr n' Miss Piggy!


Utekväll med tjejerna:
Sätter man en kamera/telefon i händerna på mig och Sandra får man skylla sig själv!!


Midsommar afton:
men lite hålla handen skadar ingen...

tommy och peter i de charmigaste av mössor!
Helt fantastisk kväll! Tack ALLA, Speciellt Lars och Maria!!

Midsommardagen:
Har tyvärr inga bilder från midsommar dagen men jag måste ändå få skänka ett STORT tack till:
* Lena och Henrik, för förtroendet och chansen.
* Hannah för skjutsen
* Agnes för ett förträffligt uppförande!
* AnnaKarin och Gunnar för en fantastiskt fin dopfest
* ALLA som gjorde dagen och kvällen till det den var!

Bonde för en dag:
Tog och packade ihop oss och satte oss på en buss till Loke där vi var bönder för en dag, jag och Elias!
Ursäkta färgen/kvaliteten på bilderna, de är tagen med en GAMMAL telefon.... (Yepp, en sån där stenålderstelefon med kamera... Tack, Robert! :)
         
Väntlös!                                   Traktorn!                                Flytta på dig, koskrälle!
          
Cooling i traktorn.
         
UPPSTÄLLNING!                 De var lika nyfikna som vi!
         

         
                                                                                                Kvigorna var såååå små.... Eller inte...!
         
Tötter i traktorn!             Hur kul kan en stillastående fyrhjuling vara? Kalas skoj!

Trötta i bussen påväg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0