Söndag

Skrotas somnade först vid tio igår, det var full fart HEELA kvällen!!
Så han vaknade inte förrän åtta i morse. Ringde och bjöd in (nyinflyttade, ÖSTERSUNDS bor igen!! :) Lena och Agnes på frukost. De ramlade in en stund senare och vi åt frukost i lugn och ro innan Lena lämnade oss och åkte för att pyssla i ordning lite i lägenheten.
Jag, Elias och Agnes tog med oss en filt och satte oss på dagis gården i solen.
Lena kom tillbaka efter ett tag, och hon hade glass med sig.
Vi satt kvar ute ett tag sen gick vi in för att barna skulle kunna vila.
Yeah, right!
Elias och Lena byggde "Zoo" ett tag och jag och Agnes busade i soffan.
Efter påkissning och lunch bestående av rester lyckades båda barnen slockna...
Behövdes!
Jag och Lena smaskade i oss en chokladbit och slöade framför datan en stund innan Agnes vaknade.
Då for mina tjejer hem. Tog en stund till innan Elias vaknade, passade på att grejja med tvätten och stöka ihop köket lite efter dagens äventyr.~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Utvalda bilder från helgen:

Torsdag
Ylva lånade mina STYGGA solglasögon... Hehe...


Fredag
Klar för utgång!


Lördag
Elias kom hem från Fanbyn MYGGÄTEN!


Söndag
Coolaste Gud Dottern i denna VÄÄÄÄRLDEN!

Äntligen sovdags!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu leker Elias att han är i Thailand och badar...
Denna leken går till som följer:
Spring i soffan, hoppa från armstödet och in mot soffans mitt.
Ignorera en arg och irriterad mamma som är rädd att du ska slå ihäl dig.

3 dagar... And counting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0