HYSTERISKT!!

SKÖNT känns det just nu!
Har en lååång väg kvar, men jag har i alla fall kommit igång!
:P

Gryyymt på jobbet idag!
Idag var jag runt på stan efter att jag slutat.
Skulle försöka hitta klänning till alla galej...
Efter många djupa suckar och massor med snabba avklädningar fann jag en på Fanny som jag la undan.
Den behöver lite betänketid då den är SVART (som jag skulle försöka undvika!) men den har gröna och vita blommor. Så med en kofta till, eller så, kan den kanske kännas lättare?
Mhm... Jaa, ska fundera ett tag till.

Lilleplutt sover hos moster Sofie i natt, de ska följa med Robin på "stängt hus" på skolan i morrn i Bräcke.
Känns lite tomt, men jag hinner ju pyssla på lite...
Känns som att vi träffas så lite nu, men på torsdag är vi lediga!
Skönt att ha fixat med det jag tänkte göra då, så har vi ju heela dagen tillsammans då vi bara kan mysa istället!
Ser ut att bli kanon väder så jag tror vi ska leta reda på nån park, kanske?

Tror jag måste kolla lite på Desperate Housewhifes nu, har missat första 45 minutrarna.
Som Nalle Puh skulle ha sagt...: Ååh, typiskt!

Kommentarer
Postat av: jappjapp

verkar som du har grymt roliga dagar å jobbar å står i!

2008-05-28 @ 00:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0