Ignoranta j*kel!

Ibland blir jag bara SÅ irriterad! Det är viktigt för mig, kan det vara så svårt att förstå!?

Aja... Nu var det ute ur systemet.

Knepig dag idag...
Vaknade och hade god tid på oss, duschade och pysslade på som vanligt.
Klockan 09:19 fick jag ett sms från chefen, Ewa:
-Kaffe och sockerkaka?
-Ja tack!
Svarade jag! Blev dock lite brydd, jag började ju inte förrän 11, skulle de spara kaffe åt mig?
Aja, tänkte inte mer på det utan körde på som vanligt.
När jag kl 10:25 står uppe på dagis gården och skall lämna Elias ringer telefonen, då är det Ewa som undrar vart jag är! Var SÅ säker att jag började 11 och hon var SÅ säker på att det var klockan tio. Mari släppte i alla fall sonen och KUTADE till jobbet, tur man har nära. Väl där så upptäcker vi ju att jag inte började förrän 11 egentligen men jag tjänade ju en halvtimmes arbetad tid då iaf... (Jippi jag kommer bli riiik!)

Det är konstigt hur folk kan utnyttja ett sånt förtroende!!

Ska kolla på Medium och underhålla Hanna lite nu.
:)

Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll :D
kram

2008-05-15 @ 21:39:25
Postat av: iappjapp

Vilken härlig dag du verkar ha haft!
Sov så gott / kramar

2008-05-15 @ 23:29:58
Postat av: Anonym

Hej, Jessica här. Vad kul att du börjat blogga, får man önska? - Mycket bilder. Kram

2008-05-16 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0