Nu är även jag igång!

Sådär ja, på tiden att jag också vaknade kanske?
Här är den, Maris första officiella blogg!
Det kommer bli lite lort, en massa skoj och kanske ett och ett annat skvaller?

Börja uppdatera om helgen kanske?
Fredag var jag, Hanna och Josse hemma hos mig och hade skåprensning. Dock inte på kaffebröd och palt, utan vi rensade ur BARSKÅPEN!
Det dukades upp Vana Tallinn, Vodka, Bacardi Breezer, Öl, Röd vin och Kahlua.
Efter lite puffande och piffande så kom Malin och AC, då dukade vi upp på balkongen istället, med tända ljus och grejer, kalas mysigt!
Feejk på O'learys  fick avsluta kvällen, kanon skoj! :)

Lördag morgon... Ja huvva... Upp och jobba efter 1.5 timmes sömn, inge vidare skoj! Men det gick!
Efter jobbet åkte jag med Tommy ut till Fanbyn och där satt hela gänget och drack öl och väntade på grillen. Myspys kväll i gött sällskap, kan det bli så mycket bättre?
Ja just det, KALAS väder med!

Söndagen var skön med lite pyssel på "gården". Grabbarna grus fick hjälpa Jimmy att vincha lite träd och åka lite fyrhjuling, nöjda små pojkar. Full fart hela dagen, men Elias sov gott natten till idag!

Efter jobbet idag blev det liten promenix för att hämta upp internet grejorna, och sen blev det installation och besök av Hanna. Sofie och Robin kom förbi en sväng med. Skoj skoj!

LIte bilder från grillningen på lördag kväll:
           

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen in i bloggvärlden:) Kul att kunna följa vad som händer upp hos dig också! Kram på dig!

2008-05-12 @ 21:59:48
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: veronica

kikar in skoj att du ska börja blogga!...ja har oxå börjat men e som svårt och komma igång bara...:/
kramar Veronica

2008-05-16 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0