:P

Sådär ja!
Jobbade sent pass idag med, tokskönt! Hann pyssla undan lite i morse, diska och så. Sen duchade jag och Elias i typ flera timmar... Kändes det som!
Tokmys!

"Äppelpaj" till lunch idag med, så JÄKLA gött!


De har börjat riva väggarna till Aircall och Vita Korset idag, stundvis har det varit VÄLDIGT bullrigt! Hoppas det inte tar så länge att sätta upp de nya!


Händer ju inge skoj i mitt liv så jag har ju inget att skriva om!

Snöade hela förmiddagen så folk hade nog bestämt sig för att stanna hemma... Har varit SÅ lugnt!

Var ute en snabbis innan jobbet och kikade efter klänning till sommarens alla "partyn"... Gick dock inge vidare då jag har en idé om hur jag vill ha den.

Kanske får se till att sy en själv?

Orka....


Är SÅ avundsjuk på Märta som är ledig i morgon! Skulle jag också vilja va ju... Men iofs har jag hela helgen ledig istället... HAHA!


Njäh, tror att jag ska bänka mig framför tv:n en stund nu.


*vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0