Snö och solsken?

Finns ingen som helst logik i det, men så är läget! Tittade ut idag och såg nästan inte andra sidan gatan, snöade TOK mycket! Två sekunder senare så sken solen starkare än på hela dagen... Mysko...!

Och jag är så GLAD idag! :)
Fick reda på att jag (Med kollegor) är bjuden på Märtens bröllop i augusti, känns jätte roligt att få vara med på en så stor händelse i hennes liv! Hoppas det går att ordna med extrapersonal så att vi kan gå också!

I morse när jag kom på jobbet satt en inbjudan på anslagstavlan.
23e maj bjuds det till Västernfest hemma hos The One And Only Laila!
Ska bli SÅÅ skoj, hoppas det går att ordna till det med skjuts och dyl så att vi tar oss dit och hem!
Sen ska Mari jobba dagen efter också... Skoj? Neh!

Åh... Till lunch idag köpte jag yoghurt med Äpple, vanilj och kanel smak... Åt den med K-special och VIPS så hade jag en äppelpaj! *sörpel*
SJUKT gott! :)

I morse vaknade Elias kvart i åtta med ett STORT leende på läpparna. Finns det något bättre?!
Man blir så glad!

Njäh, nu ska jag pilla i mig resten av middagen.
Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0