Triss och tristess!

Slog på stort i torsdags och köpte mig en trisslott...
Vann 50 kronor! :D
Sen köpte vi på jobbet idag också... Vi vann, åsså vann vi åsså vann vi... Sen vann vi inte... :( Hade kunnat gå plus om Mari inte hade varit så girig...!

Har i alla fall fått börja lära mig "Streetan" lite med nu, HUR kul som helst!
Kul att få hälsa på "nästgårds" ibland...

Elias for till Fanbyn redan torsdag eftermiddag, då for jag, Hanna och Ylva upp till Lillänge och premiärbesökte Skopunkten och Lindex. Vi fyndade på Lindex alla tre, däremot kom vi tomhända från Skopunkten...
Handade och for hem, jag och Ylvis "lagade" till en korvsallad och satte oss på en filt på dagisgården och åt i solen.... ^^
Tog lugn kväll hemma och la mig tidigt, SKÖNT!

Fredag... Sov UNDERBART under natten och vaknade pigg och utvilad.
Sprang iväg till jobbet och hade en kanon dag.
Slutade sent och hann inte mycket mer än komma hem så låg förfrågan på mig...
Utgång?
Njäääeh...

Tvättade och grejade på sen tog jag och packade ihop mig och anslöt till tjejerna.
Hade tokmysigt!!
Va ut en sväng med, kalas skoj!

Upp och jobbade idag. Trötter men det gick bra! :)
Hann inte mycket mer än komma hem så kom Elias, min hjälte!
Vi har dammsugit och torkat golven, städat toaletten och sorterat lite i hans grejer.
Nu har jag trist...
Elias är i full gång och busar med Ylva.
Jag är så trött så jag orkar knappt blinka!

Blir nog sängen snart...
Hoppas VERKLIGEN att Elias håller med!

Lååångt borta idag... Men snart NÄÄÄRA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0