VÄÄÄRLDENS LÄNGSTA...

...FREDAG!
Länge sedan jag hade sån lång dag på jobbet, ändå var det den kortaste, tidsmässigt!
Liiite folk och alldeles för trött Mari var ingen bra kombination!

Har i alla fall precis landat hos pappa i Fanbyn. LASAGNE tillverkning på högsta fart i köket, luktar helt ljuvligt.
Såå skönt att få lite lagad mat utan att den är köpt på nån halv daskigt hak på väg hem från jobbet! :)
Sen måste jag bara få tacka underbara Bengan för skjutsen! Såå skönt att slippa åka buss!

Jag och Märta pratade idag om livet... Hur snabbt det kan ta slut, och att man ska leva varje dag fullt ut. Vet inte hur det är med er andra, men jag tänker det varje dag. Ändå gör man MASSOR med saker som man har "mindre lust med". Man sparar en massa pengar till en framtid som man inte ens vet om den finns.
Och meningen med det här...?
Man kan inte skjuta upp sitt liv, så är det bara. Man får försöka värva de "mindre roliga" sakerna med allt man verkligen vill göra, allt man vill hinna med. Försöka göra det bästa av alla måsten, helt enkelt.

Nu ska jag göra nåt jag verkligen vill, gå med min son upp och titta på kojan som han, Linus och Jimmy byggt i eftermiddag!
So long!

/Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0