Vad har jag gjort?

Va? Nån som kan berätta för mig?
Blir så ledsen när jag tänker på Elias och hans pappa.
Jag har aldrig haft någon vidare toppen relation till min far, men den Elias har till sin är ju faktiskt botten, sämst, totalt icke existerande...
Jag har varit, och är fortfarande, förhållandevis lugn angående deras relation.
Men jag blir bara så upprörd, inte bara för Elias skull utan för HENRIKS!
Dumma Dåre! Han förstår verkligen inte...
Satt och bläddrade rund lite på facebook nu, och kom via Faster Lindas sida in på Henriks...
Gick in och smygkikade lite på hans bilder...
Som första bild på sitt "Skydive" album har han en bild där han själv som liten sitter i ett plan med Crister, sin pappa.
Det känns som att bilden borde betyda mycket för honom eftersom att han fotat/scannat ett gammalt fotografi och sedan lagt in det på facebook så att alla kan se. Första bilden... I den mappen där hans huvudintresse ligger...
En liten, nyfiken blond pojke i ett flygplan med sin pappa...
Crister är sig lik (aningens kortare hår och tack och lov mindre glasögonbågar idag, dock), men Henrik... Åh, vad Elias är lik sin pappa!
Och han vet det inte ens!!

Jag känner inte att jag har rätt att kopiera bilden och lägga in den här... Med respekt för både Henrik och resten av familjen... Men alla ni som är intresserad av att kika på den kan ju gå in och kolla på facebook:
Henrik Norin 's profil (Går det inte via sökning, kolla via Linda Norins)
Henriks foton
Skydive
Bild nr 1

Lämna gärna en kommentar... Så kanske det går upp för han...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag ÄLSKAR mitt jobb!
Jag ÄLSKAR mina kollegor!
Jag ÄLSKAR att vi är så FANTASTISKT GRYMMA!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hann inte träffa Elias så mycket sen han kom hem...
Men han är solbränd och fin efter sin Bräcke tripp.
Lillskroten har varit och grillat hos moffa idag med.
Men jag fick så snällt klara mig utan :( tar igen det till helgen!)

La mig nyss i sängen och tittade på han när han sov.
Kan titta hur länge som helst...
Min fina pojke!
Kärleken till dig är oändlig! 

image32

Gammal bild men ACK så fiiin!


Kommentarer
Postat av: Persson

Åååh.. Mari.. Jag började ju nästan grina nu när jag läste ditt inlägg nu..
Och jag vill att du ska veta att jag stöttar dig.. Är det nått du vill prata om så finns jag här för dig..

Det finns ingen sötare kille än Elias.. Han är såååå UNDERBAR.. =)
Pussa lite på honom från mig;)

2008-05-29 @ 09:54:11
URL: http://johannadoristjorven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0