Fullt ös, snart medvetslös!!

Tjohooo vad det var livat här då!?
Nästan så det ekar.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, är en hel del som händer omkring mig just nu...


Håller på och packar så smått, ska/MÅSTE snart dra igång i full gas!
Har sagt upp mig från jobbet så där rekryteras det för fullt!
Det renoveras sovrum i Hackås, jag läser till körkortet och hade även min första körlektion idag.
Den 20 inskolar vi Elias på dagis i Hackås och den 27e börjar jag nya jobbet....
Puh, och i helgen ska vi orka gå på 50 års kalas med!!

Ska få en liten andningspaus i morgon, R och jag ska gå på basket! :)
Hanna ska leka lite med Elias en stund så ska vi försöka koppla bort lite flyttstress!

Nu väntar jag på Karlssons bebis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo!!! Vad är det för nytt jobb?? När flyttar ni? KRAM

2008-10-08 @ 10:33:31
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0