Back in Black!

Yeeeees allihopa, jag är tillbaka!
Tröttare än någonsin!

Faasiken vad det har hänt grejer sen sist, saken är den att det är på tok för mycket folk som läser min blogg för att jag ska kunna berätta vad... Ena grejen kan jag nog berätta på... Lördag?
Andra blir nog tyvärr inte förrän om en par veckor.
Läget är lite halvkritiskt om man säger så.

Min älsklings Agnes tog TOLV steg idag, STORTJEJEN!

Världens finaste Elias har jag knappt hunnit träffa idag över huvud taget, Hade dryga timmen tillsammans i morse innan det var dags för jobb/dagis sen sov han när jag kom hem... :(
HATAR att det blir så, helt skjukt vad jag saknar han fast han är så nära hela tiden.
Blir jättejobbigt för alla i vår ´lilla familj att det aldrig går att få några vidare fasta rutiner..!

När jag kom hem från jobbet så sov som sagt Elias, medan Robert satt vid ett dukat köksbord och väntade på mig.
Hade lagat kött, potatiskroketter, ugnsrostade grönsaker och beanaise sås...
Men TROR ni det var gott eller?
Han är den absolut bästaste inom precis ALLA kategorier!
Och han är miiiiiiin! :)

Ses snart igen, ska vara bättre på att uppdatera nu.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tjo ho... Har ni köpt hus? Vart i sånna fall? Massa KRAMAR

2008-09-09 @ 08:48:42
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0