Bara resten kvar!

Nu ni allihopa, nu smäller det, hemligheten jag inte vågade skriva om tidigare;
VI HAR KÖPT HUS!
Här rundar vi av i alla svängar vi kan!
Var på banken idag och lade handpenningen, känns kanon faktiskt!
Ni alla kommer bli inbjudna till vår lilla lya i Hackås, förr eller senare.
Orkar man inte vänta på inbjudan får man så lov att bjuda in sig själv, så det så!

Och alla femhundra som har frågat :
JAG ÄR INTE MED BARN!
Och detta tänker jag bevisa med vindunken i helgen, ska med jobbet på kickoff och kommer förhoppningsvis INTE vara nykter förrän tidigast lunchtid på söndag.
Har lite "pack planer problem" men det lär lösa sig i sista sekunden när jag packar halva mitt liv, preciiiiis som vanligt.
Ska bli skoj att få träffa alla Syndsvall- och Bourlänge brudarna! :P

*K*

Ska snusas på mina pojkar nu!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

GRATTIS, vad roligt!! De är nog de bästa man kan köpa ;-)

2008-09-17 @ 09:27:10
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0