Kyla och rääääser!

Jajjemensan, 18,3 grader inne och -19,6 ute... Känns inge vidare, ska försöka tända upp lite!

Klockan är nu ca 8.35.
Hittills på morgonen har jag hunnit
städa köket
strukit 4 gardinlängder
hängt upp dessa längderna
fusk fållat (Nålat lite ;) gardinerna
sorterat igenom pappersåtervinningen/tidningshögARNA
fixat kaffe och macka åt Robert
fixat frukost år Elias (som inte åt nåt, men den fixades ju i alla fall)
bäddat sängen
hängt tvätt
bloggat

Sådär ja...
Känn ingen press, bara jag som börjar bli understimulerad.
Hittade igen en "gammal" korsordstidningn som jag ska ta och bläddra igenom, kanske hjärnan får sig ett gympa pass med?

TUNGAN är så svullen idag! Får inte i mig nånting!
Ska prova med mera soppa sen.

Puss på kinden! (Smittorisk?!)

Kommentarer
Postat av: Lena

Fy tusan va du är duktig!! ge lite av all din energi till mig tack... puss och kram på er

2009-02-04 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0