Glasögon och magproblem!

Nu har jag lyckats åter igen.. Ha ett sånt där stort uppehåll på bloggandet alltså...!
Har endel att skriva om så jag kommer missa tusen saker som jag tycker är viktiga.
Men jag kan väl uppdatera om de som ligger mig absolut närmast!

Förra helgen var Vincent och Robert iväg på sin "julklapp", Whiskykryssning.
Låter som att de haft det bra och smakat på en hel del goda drycker.
Kom hem och hade shoppat en massa, whisky (såklart) öl, smirnoff ice (till mig! :), masor med godis, present till lilleman och parfymer. Jag fick Mark Jacobs "Daisy", den är HELT underbar! Tack älskling!

I tisdags hade jag ledig dag från jobbet.
For in med Robert från morgonen och satt på hans jobb ett tag innan han skjutsade upp mig på vägverket, där jag äntligen fick göra min uppskrivning.
Gick ju bra!
Var till optikern och kollade ögonen med... Måste byta både glasögon och linser. DYRT!
Lite ångestframkallande det där med att välja bågar med...
Vill ni ge smakråd finns de uppladdade på vår bilddagbok: maroel.bilddagboken.se.
Från den 27:e.
Hann med dubbel lektion på körskolan med innan det var dags för hemfärd och hämtning av lilleman!
Myskillen!

Var hos läkarn igår IGEN med min mage men ta me f******n att de inte kan komma med nåt vettigt.
Han ska skicka mig vidare till samma amatörer som jag varit hos tidigare på sjukhuset.
Lär ju inte gör något nu heller.
Pallar inte med detta längre!!!!

Ska jobba lite nu.
So long my friends!

/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!En som jag jobbar med tål inte gyner,frön och sån som man ofta har i bröd,sallader mm.Han får jätte ont i magen av det.Bara ett tips.

2009-01-29 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0