Mååååål!

Jejjemensan, det ropas det för högan sky!
Elias har kommit på att allt RANDIGT är "fotboll"...
Vet int eom han sett på någon film eller så?
Han har i alla fall tagit på sig ett par grå/svart randiga strumpor och dragit dem upp till knäna,
blå/vit randiga kalsonger (som inte syns men de är du "fopboll")
ett par blå/gul/vita shorts och en röd/grå randig tröja på sig och så springer han och sparkar på en badboll med tom och jerry på...
-"Har jag en ficka? Ahaa, jag en ficka också!"
Mååål, passa, passa, sparka tjschhhhhh,in med bollen, MÅÅÅÅÅÅL!

Jepp, PRECIS vad jag kände för just nu.
Är lite trötter efter första dagen tillbaka på jobbet, men det är skönt att han är på detta humöret och inte "Jag tänker inte" som vi sett en HEL del av i julhelgen!

Elias tittade påcis i spegeln och sa "Vilken snygg kille, mamma!"
Verkligen!
VÄÄÄRLDENS snyggaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0